אם תשאלו את האדם האקראי ברחוב מהו הדבר שהכי חשוב לו מבחינת מראה חיצוני, סביר להניח שברוב המקרים תזכו לתשובה הכוללת את צמד המילים "עיצוב שיער", קל וחומר בקרב נשים עבורן תסרוקות ועיצובי שיער הן חלק מהותי מאיכות החיים.

במידה וחשקה נפשכם לשלב בין מקצוע מרתק במסגרתו תוכלו לבטא את היצירתיות שלכם תוך מפגש עם טכנולוגיות מתקדמות, תסרוקות מגוונות והיכרות עם עולם עיצוב השיער על בוריו, הנכם מזומנים להצטרף ללימודי עיצוב שיער בתל אביב וגבעתיים, בבית הספר לעיצוב שיער ומקצועות היופי – DIANA.

עיצוב שיער ת"א גבעתיים - דיאנה

עיצוב שיער ת"א גבעתיים – ללמוד מהטובים ביותר

אחד המרכיבים החשובים עליהם יש לשים דגש במסגרת לימודי עיצוב שיער טמונים בקבלת כלים מעשיים ושיעורים ורסטיליים, במהלכם תזכו ללמוד מצוות מורים מוביל אשר באמתחתו ותק רב בהדרכה.
זה המקום לציין כי אנו משקיעים את מיטב המשאבים בהקניית חוויה לימודית מעניינת, בהובלת מרצים ומעצבי שיער מהשורה האשונה, תוך התאמה מלאה למוצרים והטרנדים המובילים בשוק.

זוהי הסיבה בגינה אצלנו בבית הספר תוכלו כבר לאחר תקופת הכשרה בת מספר חודשים בלבד, להוכיח את הכישורים שלכם הלכה ומעשה במספרות עם לקוחות של ממש.
בצורה שכזו תוכלו כבר תוך פרק זמן קצר למדי "לקפוץ למים העמוקים" ולרשום דריסת רגל ראשונית בתעשיית עיצוב השיער.
בזכות מוניטין רב שנים של למעלה מ-60 שנה, המתמקד בהכשרת דורות רבים של מעצבי שיער, אנו מתחייבים להעניק לכם את סל הכלים האולטימטיבי.
המטרה: לספק עבור התלמידים "כרטיס כניסה" לתעשייה מופלאה שצפויה להפתיע אתכם בכל יום מחדש.

לימודי עיצוב שיער בתל אביב וגבעתיים

זה לא סוד שאזור המרכז שופע במספרות ובמכוני טיפוח, תל אביב וגבעתיים בפרט.
על אף ההיצע הגבוה, כך גם הביקוש לספרים ומעצבי שיער איכותיים בעלי ידיים טובות, שיוכלו להתמודד עם כל סוגי השיער הקיימים ברמה גבוהה ולשביעות רצונם של הלקוחות.

בוגרי הקורס לעיצוב שיער באקדמיה יקבלו עם סיומו תעודת מקצוע רשמית מטעם משרד הכלכלה, בה יוכלו להשתמש כחלק מקורות חייהם במטרה להשתלב בתחום.

נשמח להיות שם עבורכם עם חוויה לימודית מעשירה, שבסופה תצאו גם עם מקצוע מבוקש ביד!